§ 1
Postanowienia ogólne
- Organizatorem „Programu lojalnościowego OIPH” jest Okręgowa Izba Przemysłowo Handlowa w Tychach z siedzibą w Tychach (43-100) przy ul. Grota – Roweckiego 42, legitymująca się numerem identyfikacji podatkowej (NIP) 646-21-29-955, REGON 273380666, wpisana do rejestru stowarzyszeń Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000104228.
- Program lojalnościowy OIPH skierowany jest do Członków Izby.
- Celem programu jest wsparcie inicjatyw gospodarczych Członków Izby.
- Niniejszy regulamin stanowi podstawę działania Programu lojalnościowego OIPH, jak również określa prawa i obowiązki jego uczestników od chwili jego ogłoszenia.
§ 2
Definicje
Na potrzeby niniejszego regulaminu przyjmuje się następujące rozumienie poszczególnych pojęć:
- Członek Izby – podmiot przyjęty w poczet Izby zgodnie z zasadami określonymi w jej Statucie,
- OIPH lub Izba – Okręgowa Izba Przemysłowo Handlowa w Tychach,
- Karta rabatowa – dokument w jakiejkolwiek postaci, w tym w szczególności w formie karty elektronicznej lub karty tłoczonej, uprawniający do otrzymania % Rabatu na usługi oferowane przez Uczestnika programu,
- Rabat na usługi – bonifikata przewidziana na usługi świadczone przez Uczestnika programu i określone w Pakiecie usług ,
- Pakiet usług – zestawienie propozycji usług świadczonych przez Uczestników programu w ramach Programu lojalnościowego OIPH,
- Program – Program lojalnościowy OIPH,
- Uczestnik programu – Członek Izby, który przystąpił do Programu lojalnościowego OIPH.
§ 3
Przystąpienie do Programu
- Członek Izby staje się Uczestnikiem programu z dniem przystąpienia do Programu. Przystąpienie następuje poprzez akceptację niniejszego regulaminu przez Członka Izby, reprezentowanego zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami.
- Poprzez przystąpienie do Programu, Uczestnik programu przystępuje równocześnie do „Tyskiego Klubu Biznesu” działającego w ramach Izby.
- Każdy Uczestnik programu otrzymuje jedną Kartę rabatową przypisaną do Uczestnika programu.
§ 4
Pakiet usług
- Pakiet usług tworzony jest w oparciu o deklaracje wszystkich Uczestników programu co do świadczenia poszczególnych usług w ramach Programu.
- Pakiet usług jest na bieżąco aktualizowany wraz z wpływem deklaracji poszczególnych Uczestników programu.
- Każdy Uczestnik programu zobligowany jest do przekazania OIPH deklaracji co do gotowości świadczenia przynajmniej jednej usługi w ramach Programu. Uczestnik programu składa deklarację najpóźniej w terminie 7 dni od dnia przystąpienia do Programu.
- Każdy Uczestnik programu, w okresie jego uczestnictwa w Programie, zobligowany jest do świadczenia co najmniej jednej usługi w ramach Programu.
- Uczestnik programu, w przypadku woli zakończenia świadczenia danej usługi w ramach Programu, zobligowany jest do poinformowania OIPH o zamiarze jej zakończenia z zachowaniem 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia.
§ 5
Rabat na usługi oraz Karta rabatowa
- Rabat na usługi przysługuje wyłącznie na usługi wskazane w Pakiecie usług.
- Każdemu Uczestnikowi programu – i wyłącznie jemu – przysługuje prawo do Rabatu na usługi w odniesieniu do wszystkich usług wskazanych w Pakiecie usług.
- Rabat na usługi udzielany jest przez Uczestnika programu świadczącego daną usługę wskazaną w Pakiecie usług, zgodnie ze złożoną przez tego Uczestnika programu deklaracją.
- Dla uzyskania Rabatu na usługi konieczne jest okazanie Karty rabatowej w chwili finalizowania transakcji.
- Do posługiwania się Kartą rabatową upoważniona jest wyłącznie osoba działająca w imieniu Uczestnika programu lub też działająca na jego rzecz.
- Bez względu na ilość posiadanych Kart rabatowych przez Uczestnika programu, Uczestnikowi programu przysługuje prawo do Rabatu na usługi w wysokości przysługującej dla jednej Karty rabatowej. Prawo do Rabatu na usługi nie podlega kumulacji oraz przeniesieniu na osoby trzecie.
- Uczestnicy programu nie posiadają uprawnienia do korzystania z Rabatu na usługi, jak również posługiwania się Kartą rabatową, w tym poprzez dokonywanie ustaleń bądź podejmowanie działań związanych z korzystaniem z zalet uczestnictwa w Programie, w odniesieniu do tych świadczeń lub działalności Uczestnika programu, które są lub mogłyby być uznane za sprzeczne z powszechnie obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności przepisami ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów, ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji czy Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej z dnia 26 października 2012 roku.
§ 6
Wykluczenie Uczestnika programu oraz zakończenie bądź zawieszenie Programu
- OIPH uprawnione jest, po uprzednim poinformowaniu, do wykluczenia Uczestnika programu z Programu z następujących przyczyn:
– zaistnienia podejrzenia uczestnictwa w Programie w celach sprzecznych z jego przeznaczeniem,
– zaistnienia podejrzenia działania Uczestnika programu sprzecznego z powszechnie obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności przepisami ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów, ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji czy Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej z dnia 26 października 2012 roku,
– niewykonywania przez Uczestnika programu zobowiązań określonych w niniejszym regulaminie, w tym w szczególności zaprzestania – także w sposób faktyczny – świadczenia przez Uczestnika programu usług w ramach Programu czy braku złożenia deklaracji co do gotowości świadczenia przynajmniej jednej usługi w ramach Programu,
– udostępnienia Karty rabatowej podmiotom lub osobom nieupoważnionym do posługiwania się Kartą rabatową. - Wykluczenie Uczestnika programu z Programu równoznaczne jest z wykluczeniem z „Tyskiego Klubu Biznesu”.
- Uczestnik programu – w przypadku wykluczenia z Programu – uprawniony jest do zwrócenia się do OIPH o ponowne rozważenie decyzji o wykluczeniu.
- Wykluczony Uczestnik programu nie ma prawa korzystać z Rabatu na usługi oraz zobowiązany jest do zwrotu do OIPH Karty rabatowej.
- Wykluczony Uczestnik programu może ubiegać się o ponowne przystąpienie do Programu po upływie okresu 6 miesięcy od chwili wykluczenia.
- OIPH uprawnione jest do zakończenia bądź zawieszenia Programu w wyznaczonym przez siebie terminie lub na okres przez siebie wskazany.
- W przypadku zakończenia lub zawieszenia Programu, OIPH poinformuje o tym fakcie jego uczestników programu z zachowaniem 1 miesięcznego okresu uprzedzenia. Po zakończeniu Programu lub w okresie jego zawieszenia, Uczestnicy programu nie są uprawnieni do korzystania z Rabatu na usługi oraz posługiwania się Kartą rabatową.
§ 7
Postanowienia końcowe
- Program lojalnościowy OIPH obowiązuje do czasu jego zakończenia przez OIPH
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym dokumencie znajdują zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, w tym przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny oraz ustawy z dnia 30 maja 1989 roku o izbach gospodarczych, oraz postanowienia Statutu Okręgowej Izby Przemysłowo – Handlowej w Tychach.