załącznik do Uchwały Zarządu OIPH nr 03 / 03 /2020 z dnia 2 marca 2020 r.
§ 1
Postanowienia ogólne
- Organizatorem „Programu lojalnościowego OIPH” jest Okręgowa Izba Przemysłowo Handlowa
w Tychach z siedzibą w Tychach (43-100) przy ul. Grota Roweckiego 42/331, legitymująca się numerem identyfikacji podatkowej (NIP) 646-21-29-955, wpisana do rejestru stowarzyszeń Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000104228, tel. 32 327 72 77, kom. 796 596 106, strona www: izba.tychy.pl, e-mail: izba@izba.tychy.pl - „Program lojalnościowy OIPH” skierowany jest do Członków Izby.
- Celem programu jest wsparcie inicjatyw gospodarczych Członków Izby.
- Niniejszy regulamin stanowi podstawę działania „Programu lojalnościowego OIPH” jak również określa prawa i obowiązki jego uczestników od chwili jego ogłoszenia.
§ 2
Definicje
1. Na potrzeby niniejszego regulaminu przyjmuje się następujące rozumienie poszczególnych pojęć:
- Członek Izby – podmiot (przedsiębiorca) przyjęty w poczet członków Izby zgodnie z zasadami określonymi w jej Statucie,
- Karta lojalnościowa lub Karta rabatowa – dokument w formie elektronicznej lub tłoczonej, uprawniający do otrzymania ….% Rabatu na usługi oferowane przez Uczestnika programu, zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu,
- OIPH lub Izba – Okręgowa Izba Przemysłowo Handlowa w Tychach,
- Pakiet usług – zestawienie propozycji usług świadczonych przez Uczestników programu w ramach Programu lojalnościowego OIPH,
- Program – Program lojalnościowy OIPH,
- Rabat na usługi – bonifikata przewidziana na usługi świadczone przez Uczestnika programu i określone w Pakiecie usług,
- Regulamin – Regulamin programu lojalnościowego OIPH,
- Uczestnik programu – Członek Izby, który przystąpił do Programu lojalnościowego OIPH.
§ 3
Przystąpienie do Programu
- Członek Izby staje się Uczestnikiem programu z dniem przystąpienia do Programu.
- Przystąpienie do Programu następuje poprzez złożenie przez Członka Izby, reprezentowanego zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami, Deklaracji przystąpienia, zgodnej ze wzorem zawartym w załączniku nr 2 do niniejszego Regulaminu.
§ 4
Pakiet usług
- Pakiet usług tworzony jest w oparciu o deklaracje wszystkich Uczestników programu co do świadczenia poszczególnych usług w ramach Programu.
- Pakiet usług jest na bieżąco aktualizowany wraz z wpływem deklaracji poszczególnych Uczestników programu.
- Wzór deklaracji świadczenia usług w ramach programu lojalnościowego OIPH wraz z wykazem deklarowanych rabatów stanowi załącznik nr 3 oraz nr 4 do niniejszego Regulaminu.
- Każdy Uczestnik programu, w okresie jego uczestnictwa w Programie, zobligowany jest, w miarę możliwości, do świadczenia co najmniej jednej usługi w ramach Programu.
- Uczestnik programu, w przypadku woli zakończenia świadczenia danej usługi w ramach Programu, zobligowany jest do poinformowania OIPH o zamiarze jej zakończenia z zachowaniem 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia.
§ 5
Rabat na usługi oraz Karta rabatowa
- Każdy Uczestnik programu otrzymuje jedną, numerowaną Kartę rabatową przypisaną do Uczestnika programu.
- Wykaz aktywnych Uczestników programu wraz z przypisanymi im numerami kart jak również oferowanymi przez nich usługami i rabatami dostępny jest publicznie na stronie www Izby.
- Rabat na usługi przysługuje wyłącznie na usługi wskazane w Pakiecie usług.
- Każdemu Uczestnikowi programu – i wyłącznie jemu – przysługuje prawo do Rabatu na usługi w odniesieniu do wszystkich usług wskazanych w Pakiecie usług.
- Rabat na usługi udzielany jest przez Uczestnika programu świadczącego daną usługę wskazaną
w Pakiecie usług, zgodnie ze złożoną przez tego Uczestnika programu deklaracją. - Dla uzyskania Rabatu na usługi konieczne jest okazanie Karty rabatowej w chwili finalizowania transakcji.
- Do posługiwania się Kartą rabatową upoważniona jest wyłącznie osoba działająca w imieniu Uczestnika programu lub też działająca na jego rzecz.
- Bez względu na ilość posiadanych Kart rabatowych przez Uczestnika programu, Uczestnikowi programu przysługuje prawo do Rabatu na usługi w wysokości przysługującej dla jednej Karty rabatowej. Prawo do Rabatu na usługi nie podlega kumulacji oraz przeniesieniu na osoby trzecie.
- Uczestnicy programu nie posiadają uprawnienia do korzystania z Rabatu na usługi, jak również posługiwania się Kartą rabatową, w tym poprzez dokonywanie ustaleń bądź podejmowanie działań związanych z korzystaniem z zalet uczestnictwa w Programie, w odniesieniu do tych świadczeń lub działalności Uczestnika programu, które są lub mogłyby być uznane za sprzeczne z powszechnie obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności przepisami ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów, ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji czy Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej z dnia 26 października 2012 roku.
§ 6
Wykluczenie Uczestnika programu oraz zakończenie bądź zawieszenie Programu
- Członek Izby przestaje być Uczestnikiem programu z dniem zawieszenia lub wykreślenia z członkostwa w OIPH, lub na skutek wykluczenia z uczestnictwa w programie.
- OIPH uprawnione jest, po uprzednim poinformowaniu, do wykluczenia Uczestnika programu z Programu z następujących przyczyn:
(1) zaistnienia podejrzenia uczestnictwa w Programie w celach sprzecznych z jego przeznaczeniem,
(2) zaistnienia podejrzenia działania Uczestnika programu sprzecznego z powszechnie obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności przepisami ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów, ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji czy Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej z dnia 26 października 2012 roku,
(3) niewykonywania przez Uczestnika programu zobowiązań określonych w niniejszym regulaminie, w tym w szczególności zaprzestania – także w sposób faktyczny – świadczenia przez Uczestnika programu usług w ramach Programu czy braku złożenia deklaracji co do gotowości świadczenia przynajmniej jednej usługi w ramach Programu,
(4) udostępnienia Karty rabatowej podmiotom lub osobom nieupoważnionym do posługiwania się Kartą rabatową. - Uczestnik programu – w przypadku wykluczenia z Programu – uprawniony jest do zwrócenia się do OIPH o ponowne rozważenie decyzji o wykluczeniu.
- Wykluczony Uczestnik programu nie ma prawa korzystać z Rabatu na usługi oraz zobowiązany jest do niezwłocznego tj. w terminie do 14 dni kalendarzowych zwrotu do OIPH Karty rabatowej.
- Wykluczony Uczestnik programu może ubiegać się o ponowne przystąpienie do Programu po upływie okresu 6 miesięcy od chwili wykluczenia.
§ 7
Postanowienia końcowe oraz zakończenie bądź zawieszenie Programu
- Program lojalnościowy OIPH obowiązuje od dnia przyjęcia, tj. 02.03.2020 r., do czasu jego zakończenia.
- OIPH uprawnione jest do zakończenia bądź zawieszenia Programu w wyznaczonym przez siebie terminie lub na okres przez siebie wskazany.
- W przypadku zakończenia lub zawieszenia Programu, OIPH poinformuje o tym fakcie jego uczestników, z zachowaniem 1-miesięcznego okresu uprzedzenia.
- Po zakończeniu Programu lub w okresie jego zawieszenia, Uczestnicy programu nie są uprawnieni do korzystania z Rabatu na usługi oraz posługiwania się Kartą rabatową.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym dokumencie znajdują zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, w tym przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny oraz ustawy z dnia 30 maja 1989 roku o izbach gospodarczych, oraz postanowienia Statutu OIPH w Tychach.
Wykaz załączników do Regulaminu:
- Wzór karty rabatowej.
- Deklaracja przystąpienia do programu lojalnościowego OIPH.
- Deklaracja świadczenia usług w ramach programu lojalnościowego OIPH.
- Wykaz deklarowanych usług i rabatów w ramach programu lojalnościowego OIPH.